Sunday, 6 November 2011

raya aidiladha

hahaha dah lama x tulis blog.ni nak tulis lahni.sedih x balik kampung tapi xpa nanti dapat balik kampung disember ni.rindu kampung. nak mandi pantai.hmm...teringin nak mandi pantai.main layang-layang.mandi pantai dgn keluarga.ohh...rindunya kampungku....!dah la sampai sini je nak tulis.

Thursday, 15 September 2011






hahaha inilah gambar raya pertama saya.kepada sesiapa yg tengok gambar ni jgn beritahu lelaki tau,sebab ada aurat hahaha

Saturday, 10 September 2011

raya

hahaha dah lama x tulis blog jangan marah ye.harini saya nak cerita pasal raya.saya balik kampung sebelum raya.saya ingat kan x dapat balik kampung rupanya dapat.dapat duit raya x banyak pun.tapi dapat main bunga api.saya nak ingatkan pada org yg selalu main mercun jgn main mercun selalu sekali sekala bolehla tapi lebih baik jgn main putus lima jari baru menyesal tapi kalau x bagi main takut menangis  boleh main tapi main mercun yg x bahaya sangatlah.sampai sini sajalah saya tulis lain kali tulis lagi.

Saturday, 23 July 2011

ini gambar safwan bila dah besar sikit.comel!!!!!!!!
ini adalah gambar adik saya yang baru lahir. namanya safwan.

hari kantin dan hari puasa

saya x sabar untuk hari kantin nanti.hari kantin minggu depan.hari kantin dekat dengan bulan puasa.saya untuk bulan pusa nanti.saya suka bulan puasa sebab x payah makan banyak.sekolah saya lain .sekolahtu bukan sekolah kebangsaan.hari kantin ada dua kali setahun.kalau bukan hari kantin pakcik akan sediakan makanan.sampai sini sajalah saya bercerita lain kali saya tulis lagi.


 kepada orang yang berpuasa saya mengucapkan:


selamat berpuasa
 

justin bieber that should be me

brunomars the lazysong

comel monyet-monyet tu

pertama kali dapat blog

harini hari pertama saya dapat blog.saya rasa gembira sangat.selamani saya hanya dapat tengok blog kawan saya saja.saya membuat blog ini bersama saudara saya.saudara saya mengajar saya untuk membuat blog. terima kasih kak bibah kerana tolong mengajar saya membuat blog untuk saya.thank you!!!